اسباب بازی اپتیموس پرایمی که توانست در جام جهانی مقام اول را کسب کند

بسیاری از پیشرفت‌های اخیر در اسباب بازی اپتیموس پرایم برای پیشرفت در ماشین‌های خودکار وجود دارد. این ایده که یک جسم بی جان در حال فراتر رفتن از دنیای ایستا خود است، یا در حال «فکر کردن» است، یکی از عناصر جادویی است که ما را وادار می کند تا احساسات را به اسباب بازی ها متصل کنیم.

Anki’s Cozmo (سلف Vector) نمونه ای از یک اسباب بازی اپتیموس پرایم رباتیک متصل به ابر است. شاتر استوک و تولیدکنندگان این را می‌دانند، زیرا برخی از اسباب‌بازی‌ها به‌طور خاص برای ایجاد دلبستگی عاطفی طراحی شده‌اند. مثال مورد علاقه من در این مورد ربات های رومینگ، مانند Anki Vector با هوش مصنوعی است.

با حسگرها و اتصال به اینترنت، Vector به اطراف می چرخد و با محیط خود و همچنین شما تعامل دارد. حتی با آمازون الکسا ادغام شده است.

اسباب بازی

یکی دیگر از اسباب بازی های پیچیده Aibo سونی است. این ربات حیوان خانگی نشان می دهد که چگونه می توان از رباتیک پیشرفته، میکروالکترونیک، محرک ها (که امکان حرکت را امکان پذیر می کند)، حسگرها و برنامه نویسی برای ایجاد یک تجربه اسباب بازی منحصر به فرد با سرمایه گذاری احساسی استفاده کرد.

سازندگان اسباب بازی همچنین از افزایش تلفن های هوشمند و محاسبات قابل حمل استفاده می کنند. کوادکوپترها (یا پهپادها) و سایر دستگاه‌های مشابه اغلب نیازی به قرار دادن نمایشگر خود در کنترل از راه دور ندارند، زیرا می‌توان ویدئو را به دستگاه متصل ارسال کرد.

برخی از اسباب‌بازی‌ها حتی از گوشی‌های هوشمند به‌عنوان تنها رابط کنترلی (که برای کنترل اسباب‌بازی استفاده می‌شود) استفاده می‌کنند، معمولاً از طریق یک برنامه، تولیدکنندگان را از ارائه چیزی که مسلماً گران‌ترین قسمت اسباب‌بازی است، نجات می‌دهد.

این بدان معنی است که یک گوشی هوشمند به یک نیاز ذاتی تبدیل می شود که بدون آن نمی توان از اسباب بازی استفاده کرد.

خرید یک اسباب بازی جالب و جدید بسیار ناامید کننده خواهد بود – فقط برای اینکه متوجه شوید که صاحب دستگاه بسیار گران قیمتی که برای استفاده از آن لازم است ندارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.